loading...
نکات آموزشی زندگی
نکات آموزشی زندگی بازدید : 202 دوشنبه 29 دی 1399 نظرات (0)

وسیله ای که امروزه برای نورپردازی در سال های اخیر مورد استفاده قرار می گیرد، رینگ لایت می باشد. این وسیله همان طور که گفته شد در این سال ها مورد استقبال آرایشگاه و گریمورها قرار گرفته است. کاربرد رینگ لایت در آرایشگاه بسیار روشن می باشد. رینگ لایت هایی که ابتدا برای آرایشگاه ها استفاده می شدند

بیشتر کاربرد گریم سینمایی و گریم عروس را داشتند، در ادامه کاربردی برای تمامی لاین های آرایشی پیدا کردند.مسئله مهمی که در این مقاله بررسی می شود این است که بدانیم رینگ لایت چیست؟ و کاربرد رینگ لایت در آرایشگاه چگونه است؟ قیمت رینگ لایت چقدر است؟

رینگ لایت چیست؟

در کاربرد رینگ لایت در آرایشگاه این را می توان گفت که همان طور که از نامش پیداست از یک دستگاه ساده که دارای یک حلقه نور است، تشکیل شده است. سطح این دستگاه با لوله های فلورسنت یا لوله یا LED پوشانده شده است

این حلقه دارای دارای دو سطح است، یک طرف آن حلقه یا جعبه کنترل برای تنظیمات، یک طرف دیگر آن با منابع نوری کوچک پوشانیده شده است. رینگ لایت ها در ابعاد متفاوتی موجود است. رینگ لایت های بزرگ با قطر 30 تا 45 سانتی متر برای آرایشگری، عکاسی، نورپردازی استدیویی و فیلمبرداری وجود دارند

رینگ لایت سلفی چیست؟ و کاربرد رینگ لایت در آرایشگاه به چه صورت می باشد؟ رینگ لایت هایی با ابعاد بسیار کوچکتر به اصلاح رینگ لایت سلفی می گویند. این رینگ لایت ها قابلیت نصب شدن روی موبایل را دارند و برای عکاسی و آرایش مناسب هستند.

 

بیشتر

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 79 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم تا روش های تمیز کردن شیشه میز را برای شما بیان کنیم. همه ما عادت داریم که با استفاده از اسپری های شیمیایی اقدام به پاکسازی شیشه های پنجره، ویترین ها، شیشه های ماشین و غیره نماییم.

ولی باید بدانید که این یک روش اشتباه است. شما می توانید به روش خانگی مواد شوینده و تمیز کننده درست کرده و بدون اینکه آسیبی به شیشه ها از نظر ساختاری وارد شود به صورت دقیق و خاص تمیز کنید.

در این مقاله روش های تمیز کردن میز، شیشه ماشین، تمیز کردن شیشه های پنجره دو جداره و … را بیان می کنیم تا شما در هنگام نیاز به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

همچنین مطالعه کنید = میز جلو مبلی استیل

چگونه میز شیشه ای را تمیز کنیم؟

روش های تمیز کردن شیشه میز به چند دسته تقسیم می شود که هر یک می تواند تاثیراتی در تمیز شدن و همچنین از بین رفتن خط و خش های آن باشد.
برای اینکه شما با این روش ها به صورت دقیق آشنا شوید هر یک را به صورت جداگانه برای شما بیان می کنیم. لازم است این نکته را اشاره کنیم که شما می توانید از این روش ها برای پاک کردن انواع شیشه استفاده نمایید.

تمیز کردن شیشه میز با کمک روزنامه

شما برای تمیز کردن شیشه میز می توانید از شیشه پاک کن و روزنامه استفاده کنید. مراحل کار به این صورت است که:

1- قبل از هر چیز با یک دستمال تمیز، گرد و غباری که بر روی شیشه قرار دارد را پاک کنید.
2- شیشه پاک کن را بر روی محل مورد نظر در مقدار مناسب اسپری کنید.
3- در این مرحله باید با روزنامه شیشه را پاک کنید. در ضمن باید به مقداری با روزنامه بر روی شیشه بکشید که شیشه پاک کن از بین برود.
4- بعد از اتمام کار، با یک روزنامه تمیز بر روی شیشه بکشید تا شیشه میز شما به طور کامل تمیز شود.
5- اگر شیشه تمیز نشد می توانید برای چند بار از این روش استفاده نمایید.

همچنین مطالعه کنید = میز جلو مبلی خانگی

پاک کردن شیشه با مایع ظرفشویی

زمانی ممکن است شیشه میز شما کثیف نبوده و فقط گرد و غبار بر روی آن نشسته است. در این صورت روش های تمیز کردن شیشه میز می توانید از مایع ظرفشویی که یکی از روش های تمیز کردن شیشه است استفاده کنید.

 

 

منبع = روش های تمیز کردن شیشه میز

نکات آموزشی زندگی بازدید : 121 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

در عصر کنونی رینگ لایت های تولید می شوند که فقط با لامپ ال ای دی کارمی کنند. که این هم نشان از بالا بودن کیفیت رینگ لایت های موجود در بازار است که اتفاقا قیمت بسیاری در شرکت ها به علت مشکلات مالی یا در مضیغه بودن بسیاری از هم میهنان با قیمتی ارزان اما اوج کیفیت در بازار عرضه می گردد.

خلاصه ی مطلب امروزه دیگر ارزان زدن کالا ها استعداد خاصی و امتیاز خاصی برای شرکت ها حساب می آید که برخی از شرکت ها رینگ لایت هایی عالی آن هم با اوج کیفیت و آن هم در ارزان ترین شرایط ممکنه تولید می کنند و عرضه می دارند.

راهنمای خرید رینگ لایت آرایشگاهی

شما با رجوع به اینترنت و سایت های ما از بهترین رینگ لایت آرایشگاهی آن هم با ارزان ترین قیمت که تفاوتی با رینگ لایت های گران آن هم با اوج تبلیغات ندارند بلکه از آن ها هم برتر و بالا تر هستند و کافی است که شما نگاهی به بازار فروش رینگ لایت بیندازید و رینگ لایت های ما را هم مشاهده نمایید آن وقت خودتان از عالی بودن رینگ لایت های ما و قیمت ارزان آن ها مطمئن می شوید.

معرفی RING LIGHT

رینگ لایت ها حلقه ای گرد هستند روی سه پایه قرار می گیرند که در آن ها پر لامپ های ال ای دی می باشد که برای نور افشانی به خصوص در عکاسی ها به کار می آید و با حلقه زدن نور ال ای دی در چشم مو جب زیبایی خاص چشم شده است.

منبع تاتو مارکت

نکات آموزشی زندگی بازدید : 52 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

فریم لس؛ نوعی از نمای آلومینیومی کرتین وال میباشد که دید خارجی آن تنها متشکل از شیشه بوده که به صورت دوجداره یا لمینیت بر روی زیر سازی آهن یا آلومینیوم اجرا می گردد. کاربرد نمای فریم لس یا نمای شیشه ای بیشتر در ساختمان های تجاری یا اداری بوده و برای اماکن مسکونی همچون ویلا ها که مایل به داشتن چشم اندازی زیبا و نور کافی می باشند نیز توصیه می گردد.


شیشه های دوجداره اجرا شده در نما های آلومینیومی فریم لس حتما می باید با چسب سلیکون دو جداره سازی گردد چرا که چسب های پلی سولفاید که معمولا دو جداره سازی شیشه با آن صورت می پذیرد, در مجاورت نور خورشید به مرور زمان از بین رفته و پودر می گردد. از اینرو قیمت شیشه های نمای فریم لس به دلیل قیمت بالاتر چسب سلیکون نسبت به پلی سولفاید, بالاتر خواهد بود.


مشخصات فریم لس

آب بندی و درز گیری نمای فریم لس نیز با سلیکون های استراکچر یا چسب های پلی اورتان صورت می پذیرد که مقاوم در برابر آب و افتاب بوده و در رنگ های سفید و مشکی و بی رنگ به وفور قابل دسترس می باشد.


موارد ذکر شده بخشی از علل بالاتر بودن قیمت ساخت و اجرای نمای آلومینیومی فریم لس نسبت به نما های فیس کپ به شمار می رود. در نمای کرتین وال فیس کپ به دلیل کاور شدن اطراف شیشه لزومی نخواهد داشت که دو جداره سازی شیشه با سلیکون صورت گیرد چرا که اطراف آن در مجاورت نور نبوده و می توان از پلی سولفاید نیز استفاده نمود. البته نمای نیمه فریم لس نیز اجرا می گردد که تلفیقی از نمای فریم لس و نمای فیس کپ است. در این نوع از نمای کرتین وال نیز استفاده از شیشه های دوجداره با چسب سلیکون الزامی است.

نکات آموزشی زندگی بازدید : 51 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

اگر وارد یک اتاق خواب شوید، بیشترین چیزی که توجه شما را به سمت خودش می کشد، تخت و سرویس خواب آن اتاق است. یکی از مهمترین ملزومات یک اتاق، سرویس خواب آن است. همه ی اتاق ها، از یک اتاق خواب معمولی گرفته تا یک اتاق عروس به یک سرویس خواب زیبا و راحت برای تکمیل دکور خود نیاز دارند.
انتخاب سرویس خوابی که علاوه بر طرح و رنگ زیبا و جنس مناسب، با دیگر وسایل خانه و اتاق ست و هماهنگ باشد، بسیار حائز اهمیت است. سرویس ‌خواب علاوه بر این که مکانی برای استراحت شما بوده، قسمت مهمی از دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما نیز محسوب می‌شود. سرویس خواب دارای سبک متفاوتی مانند؛ سرویس خواب مدرن، اسپرت، عروس و… بوده و در طرح‌ هایی از جمله کلاسیک، سنتی و مدرن تولید و به بازار عرضه می‌ شود.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب

اگر بخواهیم به صورت خلاصه ذکر کنیم، سرویس خواب شامل اجزای زیر است؛ تخت خواب، آیینه، کمد، میز توالت ( میز آرایش)، پا تختی، پاف ( مبل پا تختی)

تخت خواب:

 مهم‌ ترین جز و کالای تشکیل دهنده سرویس خواب، تخت خواب آن است. تخت ‌خواب معمولاً یک نفره(عرض ۹۰ تا ۱۱۰ و طول دو متر) و یا دو نفره(عرض ۱۴۰ تا ۱۸۰ و طول دو متر) طراحی و تولید می‌ شود. در میان تختخواب های موجود در بازار طرح شیک مبل استیل و مبل دسته منبتی طرفداران زیادی دارد و برای افرادی که به دنبال سبک سلطنتی و شلوغ هستند مناسب است. اما باید گفت که در سبک مدرن، ساده و کلاسیک، طرح های زیادی تولید و به بازار ارائه می شود.

آینه:

 آینه ‌هایی که متناسب با سرویس خواب و اجزای آن تهیه می‌ شود، بسیار زیبا بوده و دکور اتاق شما را لوکس تر و ایده آل تر می کند. وجود آیینه در اتاق خواب بسیار کارایی داشته و ضروری می باشد. قطعاً به هنگام حاضر شدن، مهمانی رفتن و انجام اموری مانند سشوار کشیدن به این نتیجه رسیده که بدون آیینه امر حاضر شدن ممکن و میسر نیست. آیینه سرویس خواب معمولاً به صورت قدی تهیه و از جنس خود سرویس خواب است.

 

منبع = سرویس خواب فرهنگ مبل

نکات آموزشی زندگی بازدید : 49 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

مدیران مجموعه های مختلف برای تفکیک قسمت های سازمان و بالا بردن سطح امنیت سازمان خود، نیاز به چاپ کارت پرسنلی تکی با روشهای مدرن و به روز و با جدیدترین دستگاه های چاپ روز دنیا چاپ کارت پرسنلی تکی برای مجموعه هایی که تعداد پرسنل کمی دارند چاپ رنگی کارتهایpvc به همراه لمینت، دوام و ماندگاری بیشتر کارت پرسنلی را در پی خواهد داشت.

جنس کارت پرسنلی

جنس کارت پرسنلی پی وی سی یا  pvc پلاستیکی بوده و انعطاف پذیر می باشد. کارت پی وی سی 760 میکرون در ابعاد استاندارد عابر بانکی با لبه های گرد است. چاپ کارت Pvc تهران دارای استاندارد CR80 ایده‌آل برای چاپ کارت ویزیت کارت شناسایی و… هستند.

اطلاعاتی درباره ی کارت پی وی سی پرسنلی :

  • چاپ کارت پرسنلی به صورت دو رو و تک رو میباشد .
  • اطلاعات کارت پرسنلی به صورت متغیر و ثابت می باشد.
  • تعداد چاپ کارت پرسنلی هیچ محدودیتی ندارد و هر تعداد کارتی که بخواهید در چاپ خانه ی سانا قابل ارائه به شما عزیزان میباشد.
  • امکان چاپ کارت پی وی سی با درج هر گونه اطلاعات متغیر و پوشش امنیتی اسکرچ فراهم می باشد .
 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 196 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

تا به الان آیا پیش آمده است که برای سال جدید تصمیم به خرید مبلمان از تولیدی مبل راحتی خریده باشید؟

حتما شاید برای خیلی ها این مسئله پیش آمده است، اما این مسئله در مورد هر سال به خصوص سال آینده به شکل ویژه تری صادق است. که با چه حرراتی سال جدید را آغاز خواهند کرد با تصمیمی که به خرید برترین مبلمان خاص دکوراسیون منزل خود گرفته اند.

میانگین زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولیدی مبل راحتیتولیدی مبل راحتی

خرید مبل از تولیدی مبل راحتی

خرید مبل راحتی برای سال جدید 99 شمسی با رعایت سه اصل بسیار مهم بوده است و حتما با رعایت این سه اصل کلی باید منجر به خرید برترین مبل شود.

این سه اصل به شرح ذیل است:

  1. متناسب با بودجه شما باشد.
  2. دکوراسیون شما را به بالا ترین سطح ممکنه رساند.
  3.  از لحاظ مدت دوام و ماندگاری مدتی طولانی داشته باشد.

شما برای خرید برترین مبلمان برای سال 99 بهتر است تا این 3 مورد را مد نظر قرار دهید. هر کسی که قصد خرید مبلمان را برای سال جدید دارد به راحتی با خواندن این مقاله می تواند به رمز و راز خرید مبل به شکل عالی آشنا شود.

نکته اول کسانی که قصد خرید مبل راحتی در سال جدید را دارند، حتما باید به توان مالیشان برای خرید مبل در سال جدید دقت ویژه نمایند و با در نظر گرفتن قیمت انواع گوناگون مبلمان اقدام به حذف آنهایی که در توان خریدشان نیست، نمایند.

تولیدی مبل راحتیتولیدی مبل راحتی

قیمت مبل در تولیدی …

بعضی از خانواده ها برای خرید گران قیمت ترین مبلمان تصمیم به خرید قسطی می نمایند، به همین علت گران ترین مبل ها را از لیست خود خارج نمی نمایند که این خود اقدامی بسیار اشتباه است و موجب تلف شدن زمان زیادی خواهد شد و در نتیجه مسیر خرید مبل آنها را طولانی و متوقف می کند.

امروزه کمتر پیش می آید که کسی اقدام به خرید نقد کالاهایی مثل مبلمان کند

 

 

منبع = مبل راحتی فرهنگ میل

نکات آموزشی زندگی بازدید : 46 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

ونیر کامپوزیت دندان یک ماده ریزی و ترکیب چند ماده دیگر است که کابرد خاص خودش را دارد. به طور کلی حالت خمیری دارد و روی دندان به واسطه دستگاهی مخصوص فرم و شکل میگیرد

ونیر کامپوزیت ها نیز مانند هر چیز دیگری در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند که این تغییرات شامل: بهبود خواص، طولانی تر شدن دوام کامپوزیت، بیشتر شدن شفافیت آن است.

 

ونیر کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر چگونه انجام میشود؟

در عصر حاضر با بررسی بیماری های مختلف اهمیت رسیدگی به دهان دندان بسیار بیشتر به چشم می آید، به خصوص هر چه علم پزشکی پیشرفت بیشتر کرد بیشتر مشخص شد که عامل بسیاری از ناراحتی ها می تواند از دهان و دندان نشات گرفته باشد. اما به هر حال لازم به ذکر است که اکثر مشکلات برای خندیدن راحت و آسان، و یا خندیدن جذاب و زیبا از مشکلات دندان های هر شخصی می تواند باشد.

حتما این گونه است و بسیاری از شما صحبت های فراوانی در مورد اهمیت دهان و دندان شنیده اید.

معمولا این صحبت ها کاملا جدی بوده اند و کسانی که علاقه به رجوع به دندان پزشکان ندارند، معمولا علاقه ای به شنیدن این صحبت ها ندارند.

این مطلب قابل ذکر است که علم دندان پزشکی تا جایی پیشرفت کرده است که به سادگی هر چه تمام تر با ونیر کامپوزیت دندان می توان مشکل خندیدن و یا بد خندیدن را حل کرد.

چه زمانی کامپوزیت انجام دهیم؟

احتمالا این سول برایتان پیش بی آید که چه زمانی ونیر کامپزیت انجام دهیم بهتر است؟ آیا بعد از عصب کشی بدون درد کامپوزیت انجام دهیم مشکلی رخ می دهد؟ برای پاسخ به این دسته از سوالات بهتر است حتما پزشک دندان شما را ببیند و بعد پاسخ شما داده شود.

مزایای روکش گذاری دندان

برای رسیدن به بهترین خنده در خوش حالت ترین شکل می توان اقدام به ونیر کامپوزیت دندان کنید. علاوه بر افزایش طول دندان خود حتما به خنده ای جالب و چهره ای زیبا و جذاب دست یابید.

دندان در خندیدن و چهره ای زیبا اثر گذاری فراوان داشته است و برای همین مسئله علم دندان پزشکی طی پیشرفت های فراوانی که طی سالیان اخیر داشته است اقدام به ارائه کامپوزیت و ونیر رزین آن کرده است.

در علم روانشناسی مشخص شده است که خندیدن از دشوار ترین کارها ست اگر خندیدن قابل قبول باشد. برای خندیدنی که کمک به سلامتی و حالی خوب کند، حتما نیاز به رعایت بسیاری از مسائل از جمله دندان هایی زیبا و جذاب و یا دهانی که از این دندان ها به نهایت بهره برد.

ونیر کامپوزیت دندانمزیت ونير كامپوزيت دندان

برای همین مسئله ونیر کامپوزیت دندان یا روکش گذاری دندان در دنیایی امروزی بسیار مهم بوده است و به همه این امکان را می دهد که با خنده ای هر چه قلبی تر و عمیق تر سلامتی خود را روز افزون کنند.

دیگر مزایب ونیر کامپوزیت

کامپوزیت روشی به روز رو کش کردن دندان ها است. در گذشته انواع لمینت ها بودند که تنها برای رو کش کردن دندان به کتار می رفتند که از بزرگ ترین معایب لمینت ها قیمت بسیار زیاد آنها بود که این امکان را به همه برای روکش کردن دندان ها نمی داد.

اما با بودن ونیر کامپوزیت که از قیمت بسیار ارزانی تری نسبت به لمینت ها برخوردار است این امکان ایجاد شده است که بسیاری که دندان هایشان مشکل تراشیدگی یا ساییدگی بیش از حد داشت و به علت قیمت بالا نمی توانستند دندان های خود را روکش کنند و یا دندان پزشک ها به علت لمینت ها که کارایی پایین تری نسبت به کامپوزیت ها داشتند جواب رد می شنیدند و سفارش به ایمپلنت می کردند، امروزه با استفاده از ونیر کامپوزیت رفع اشکال شده است و به راحتی می توانند با دندان های خودشان و ونیر کامپوزیت زندگی کنند.

 

مبع = ونیر کامپوزیت دندان نوین دنتال

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 126 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

پارچه از به هم پیوستن نخ و یا انواع الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته شده است. زمانی که تعداد بسیار زیادی الیاف و نخ در کنار یک دیگر قرار بگیرند، پارچه را تشکیل می دهند.

مواد تشکیل دهنده پارچه

موارد بسیاری برای سات پارچه استفاده می شود که بیشترین آن از پنبه، پشم، ابریشم و غیره استفاده می شود.

پارچه

این یک امر طبیعی است که برای خرید لباس، کیف، کفش، ملافه، دستمال و دیگر لوازم پارچه ای مورد استفاده تان به جنس آن دقت کنید زیرا جنس پارچه بسته به کارایی که می تواند برای شما داشته باشد اهمیت دارد. به طور کلی پارچه به دوسته الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی تقسیم می شود که هر کدام زیر مجموعه هایی دارند که در ادامه با آن آشنا می شوید.

  • پارچه (الیاف طبیعی)
  • پنبه
  • ابریشم
  • کتان
  • پشم
  • پارچه (الیاف مصنوعی)
  • پلی استر
  • نایلون
  • ریون

کیفیت پارچه به چه چیزی بستگی دارد؟

پارچه مجموعه ای از نخ ها یا الیاف طبیعی یا مصنوعی می باشد که لایه ای نرمش پذیر دارد. نوع و جنس ساختار و الیاف و ترتیب قرار گرفتن آن ها کنار یکدیگر ساختمان پارچه را به وجود می آورد. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، پارچه ها از لحاظ مواد اولیه، مدل های مختلفی دارند که عبارتند از: پنبه، پشمی، ابریشمی و …
اولین بار پارچه پنبه ای حدوداً 1900 سال قبل از میلاد مسیح توسط تمدن دره سند در آسیا بافته شد.

پیدایش پارچه، منشا پارچه کجاست؟

پارچه ها به چهار دسته تقسیم می شوند:
-پارچه هایی که از طبیعت و گیاهان بدست می آیند، از جمله کتان، کنف، پنبه و …
-پارچه هایی که منبع آن ها از حیوانات است، مانند ابریشم، خز طبیعی، پشم و …
-پارچه هایی که سرچشمه آن ها معدنی است، از قبیل آزبست و پارچه های شیشه ای
-پارچه هایی که از سنتز های شیمیایی به وجود می آیند، مانند داکرون، ترگال و نایلون

 

منبع = مقاله پارچه سایت آرسان فابریک

نکات آموزشی زندگی بازدید : 39 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

شما ممکن است یک مسافت را با آسایش و راحتی در هر شرایط فصلی با حداکثر امکانات و بدون کوچکترین مشکلی طی کنید، در بعضی موارد بسیار هم طولانی مانند سفرهای خارج از کشور.
به صرفه نبودن سفرهای دیگر نسبت به سفر هوایی
مطمئنا این سفرها با استفاده از راه های دیگر غیر از هوایی به هیچ وجه برای بعضی از ما به صرفه نیست. به دلیل نداشتن امکانات جت های مسافربری، طولانی بودن مسیر، خستگی بیش از حد و … .

حمل و نقل بار با فریت بار

دیدن از بازار های جدید با تنوع بیشتر کاملا واکنشی متفاوت را انتظار می رود. در بسیاری از این دست سفر ها که حال کاری اما به همراه خانواده و یا تفریحی، مهم ترین مسئله ای که وجود دارد، به قصد خرید سوغاتی یا خرید کاملا خصوصی تمایل و علاقه بسیاری به دیدن از بازار را نشان می دهند.
وقتی بازار مقصد را می بینند که یا تنوع بیشتر کالا و یا قیمت ارزان تر در آن به وفور دیده می شود، به خرید انواع کالاها علاقه نشان می دهند و این امکان هم فراهم است که به تعداد بسیاری خرید نمایند.
علاقه و تمایل فراوان به خرید انواع کالا به تعداد قابل توجه در بازار مورد سفر وجود دارد. چرا که این کالا متعلق به این منطقه است، انحصار محل مورد سفر شماست و طبیعتا قیمتش هم علاوه بر خاص بودن کالا، مناسب است.

 

 

حمل بار هوایی داخلی

حمل بار هوایی داخلی

 

این مباحث چه ارتباطی با فریت بار دارد؟

اما به دلیل حمل پر محدودیت بار در سفر کاملا احساس معذوریت می کنند، و نمی توانند حتی با خیالی راحت به خرید خود فکر کنند. واقعا شما جای ایشان باشید چه تصمیمی خواهید گرفت؟
فریت بار را امری جدی برای سفر خود محسوب کنید!
واقعا سفر های هوایی به عنوان سفر هایی پر هزینه شناخته می شود، اما اینکه مجبور شویم هزینه بیشتری هم دهیم، واقعا درد آور است، چون در برخی اوقات هزینه های باراضافی واقعا سنگین است.
هزینه حمل بار اضافی را در سفرهای هوایی جدی بگیرید، چون می تواند این هزینه آنقدر سنگین باشد که از سفر شما پر از احساس خاطره، چیزی را به جا نگذارد.
درست است که حمل بار اضافی برای هر کسی هزینه برمی دارد، اما مطمئنا نه اینکه انقدر زیاد باشد. چون برای حمل هوایی بار شما راهی ساده تر و آسان تر وجود دارد، که هزینه آن نیز برای شما سبک تر تمام شود.
برای داشتن سفر هوایی راحت فقط فریت بار را تنها گزینه انتقال بار بدانید. فریت بار به مفهوم …
در اینجا است که فریت بار در جهت حمل هوایی بار با قیمتی مناسب مطرح می شود، فریت بار فقط به معنی حمل هوایی بار صحیح است، در صورتی که به دلیل لاتینی بودن لغت فریت این تصور می شود که حمل بار چه زمینی و چه دریایی نیز همین معنی را می دهد، در صورتی که فریت بار فقط حمل بار از مسیر هوایی را مفهوم دارد.

فریت بار یعنی حمل هوایی بار(بار اضافی)

فریت بار به مفهوم ساده تر انتقال بار از مسیر هوایی بدون همراه و مسافر را معنی می دهد. هزینه فراوان حمل بار اضافی توسط شرکت های هواپیمایی سنگین است، اما با فریت بار ارسال بار هوایی ارزان را تجربه کنید.
هر کسی که مسافر هواپیما است تا حد مجاز اعلام شده حق حمل بار را داراست، که بیش از آن باید قیمت گزافی را پرداخت کند. در بعضی از مواقع که بار مسافرین سفرهای هوایی بیشتر از حد مجاز می شود، می توان از فریت بار استفاده کرد.

 

 

حمل هوایی بار

حمل هوایی بار

 

 

فریت بار گزینه ای قطعی برای حمل بار

فریت بار در حقیقت حمل ایمن بار اضافی از مسیر هوایی با قیمتی ارزان توسط شرکت فریت بار است. فریت بار پس از گذشت یک یا دو هفته بار را درب خانه تحویل می دهد.
از جمله مزیت هایی که برای فریت بار می توان برشمرد، این است که پس از مدت یک یا دو هفته بار را بنا بر سفارش تحویل می دهند، آن هم در محلی که شما بخواهید.

تخفیفات قابل توجه فریت بار

لازم به ذکر است که قیمت هر فریت بار براساس مسافت، حجم و وزن بار تعیین می شود که این یعنی بار فریت شده هر چقدر وزن بیشتر را دارا باشد، قیمت هر کیلو گرم آن ارزانتر تمام می شود.
مکان فریت بار:
در قسمت گمرک فرودگاه ها، دفتر پذیرش فریت بار شرکتی وجود دارد.

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 42 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

شرکت کشتیرانی ابتکار ترابر پارسا با همکاری کادر حرفه ای و مجرب بدینوسیله آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل و نقل بین المللی و خدمات حمل بار دریایی و حمل بار زمینی بصورت کانتینرهای معمولی ، کانتینرهای یخچالی و نیز کشتی های فله از بندر عباس و سایر بنادر فعال کشور به تمامی بنادر در حوزه خلیج فارس، اقیانوس هند ، دریای مدیترانه، اروپا، آفریقا، خاور دور، کانادا، آمریکا و استرالیا و بالعکس اعلام نموده و با دارا بودن نمایندگی رسمی در بندرعباس و ارتباط با شبکه های حمل و نقل بین المللی امکان ارائه خدمات به مشتریان در تمامی بنادر بین المللی در پنج قاره جهان در زمینه انجام تمامی امور حمل و نقل دریایی و صادرات و واردات کالاهای تجاری را فراهم نموده است.

کارشناسان این شرکت آماده دریافت هرگونه استعلام و ارائه ارزانتزین قیمتهای کرایه حمل با مناسب ترین سرویس های دریایی بصورت کانتینری و فله می باشند .

از دیگر خدمات این شرکت در زمینه خدمات دریایی ارائه سرویس های لجستیکی و خدمات جانبی حمل و نقل بین المللی از قبیل انبارداری ، بسته بندی ، بارگیری و چیدمان بار ، انجام تشریفات گمرکی ، ترانزیت داخلی و بخصوص ارائه خدمات تخصصی در زمینه حمل و نقل لوازم منزل و مبلمان به کشور های مهاجر پذیر از قبیل کانادا – استرالیا – آمریکا – اروپا و غیره می باشد.
لطفا” جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه فریت بار و حمل و ارسال دریایی بار از ایران به آمریکا (لس آنجلس، سانفرانسیسکو ، نیویورک، بالتیمور ، هیوستون واشنگتون)، کانادا (تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، ادمونتون)، اروپا ( آلمان، بلژیک ، هلند ، فرانسه ،ایتالیا ، سوییس ، نروژ ، فنلاند، سوئد و…)، استرالیا (سیدنی، ملبورن، آدلاید، پرت، بریزبن)، آفریقا ( فریقای جنوبی ، نیجریه ، کنیا و … ) خاور دور و تمامی بنادر هند و چین  با شماره های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ و یا شماره پنج رقمی ۴۵۵۱۳ تماس بگیرید و برای سایر راه‌های ارتباطی اینجا کلیک نمایید.

کارشناسان این شرکت آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات در زمینه حمل دریایی می باشند .

در ذیل گزیده ای از مراحل حمل بصورت دریایی خدمت شما مشتری گرامی ارائه می گردد.

مراحل حمل و نقل دریایی جهت حمل محصولات تولیدی ، کالاهای تجاری و بازرگانی به شرح زیر می باشد .

در ابتدا لیست مختصری از اقلام صادراتی که معمولا از ایران به سایر کشورها از طریق دریایی ارسال می گردد در ذیل قابل ملاحظه می باشد:

  • انواع فرشهای دستبافت و ماشینی ، قالیچه ، تابلو فرش، گلیم ، موکت ، کف پوش و صنایع دستی از قبیل انواع مصنوعات چوبی و فلزی ، خاتم کاری ، قلم کاری ، معرق ،
  • مواد غذایی سوپر مارکتی از قبیل رب گوجه فرنگی ، آبلیمو، خیار شور و انواع ترشیجات ، کنسروجات ، انواع ادویه ، انواع گلاب و عرقیات ، انواع شکلات و شیرینی های ایرانی ، سوه ان ، گز ، انواع لواشک و میوه های خشک ،  خشکبار ، میوه و سبزیجات تازه ، محصولات لبنی و پروتئینی ، انواع خرما ، انواع پسته ، زعفران ، کشمش ، سالامبور و پای مرغ
  • انواع ماشین آلات صنعتی ، نظیر ماشینهای پخت نان ، ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، ماشین آلات بافندگی ، ماشین آلات صنایع چوب و کابینت ، ماشین آلات قالیشوئی ،
  • انواع سنگ های ساختمانی، سنگ گپ ، سنگ اسلب و سنگ پالت شده ، انواع سرامیک و کاشی ، آجر و سایر مصالح ساختمانی ، سیمان ،
  • انواع سازه ها و تجهیزات های فلزی در حجم و ابعاد مختلف
  • محصولات آلیاژی مانند شمش روی ، مس ، آلومینیم ، و صنایع  آهن فولاد
  • مواد معدنی مانند سنگ آهن ، گوگرد ،
  • انواع مشتقات نفتی ، قیر ، روغن پایه ، الکل و میعانات

انواع کالاهای صادراتی فوق بطور کلی توسط کانتینر و کشتی های باربری در مسیرهای دریایی به تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس ، آفریقا ، آمریکا، کانادا، استرالیا، اروپا و آسیا قابل حمل می باشد.

آیا حمل و نقل دریایی مقرون به صرفه هست ؟

بسیاری از بازگانان و تاجران بین المللی در مقایسه بین انواع روش های حمل و نقل بین المللی از قبیل حمل هوایی، حمل زمینی و حمل دریایی؛ جهت کم کردن هزینه های حمل و نقل و نیز کاهش قیمت تمام شده کالای صادراتی خود گرایش بیشتری به حمل دریایی دارند.

لازم به یادآوری است کرایه حمل تنها یکی از شاخص های تعیین کننده جهت کنترل بازار بوده و ترانزیت تایم یا مدت زمان حمل از دیگر شاخص های تعیین کننده ای است که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

بطور خلاصه حمل و نقل دریایی و حمل با کانتینر در مسیر کشورهایی که راه زمینی با کشور مبدا ندارند و یا به دلیل بعد مسافت هزینه های حمل زمینی بسیار گران تمام میشود مورد توجه قرار می گیرد.

چه بارهایی را میتوان از طریق دریایی حمل کرد؟

حمل و نقل کالاهای تجاری از طریق دریایی عموما توسط کانتینر های ۲۰ فوت و ۴۰ فوت صورت می گیرد. کانتینرهای ۲۰ فوت با ابعاد طولی ۶ متر و عرض و ارتفاع ۲ متر و ۳۰ سانتیمتر و به حجم تقریبی ۳۰ متر مکعب کوچکترین کانتینر موجود در مسیرهای بین المللی است.

با توجه به اینکه سرویس های خرده بار و یا اشتراکی که به آن سرویس های گروپاژ یا LCL نیز گفته می شود در مسیر خروجی از ایران به سایر کشورها از طریق دریایی امکان پذیر نمی باشد، لذا لوازم و بارهایی که نسبتا حجیم بوده و حمل هوایی آن به دلیل حجم زیاد بسیار گران تمام می شود و یا در مسیرهای زمینی قابل  حمل نمی باشند به ناچار از طریق دریایی توسط کانتینر ۲۰ فوت بصورت دربست و یا FCL حمل می گردد.

با توجه به توضیحات فوق باید در نظر بگیرید که در بسیاری از موارد حمل و نقل بار از طریق کشتی و کانتینر بسیار مقرون به صرفه تر از سایر راه های حمل می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و تعیین نوع حمل می توانید از کارشناسان این شرکت درخواست مشاوره نمایید.

چه بارهایی را میتوان از طریق دریایی حمل کرد؟

چه بارهایی را میتوان از طریق دریایی حمل کرد؟

نکات مهم:

  • حمل خرده بار دریایی و بارهای کوچک از طریق دریایی توسط کانتینر امکان پذیر نمی باشد. در اکثر موارد حمل دریایی به صورت کانتینر دربست و حداقل حجم یک کانتینر ۲۰ فوت به حجم تقریبی ۳۰ متر مکعب صورت می گیرد.
  • برای حمل بارهای کوچک و یا خرده بار میتوانید از حمل و نقل هوایی و سرویس های حمل زمینی بصورت خرده بار و یا LCL  استفاده نمایید. لازم به یادآوری است حمل زمینی بیشتر در مسیر کشورهای همسایه که دارای مرز زمینی با ایران هستند از قبیل ترکیه ، عراق  ، گرجستان ، ارمنستان ، افغانستان ، پاکستان و سایر کش.رهای مشترک المنافع  و نیز تمامی کشورهای اروپایی امکان پذیر می باشد.

برای شروع حمل دریایی جهت صادرات کالاهای بازرگانی چه اقداماتی می بایست صورت گیرد؟

  • استعلام نرخ :

یا با فرستادن اطلاعات دقیق بار از قبیل  نوع بار ، نوع بسته بندی ، وزن ، حجم و ابعاد بسته ها ، شهر و یا بندر مقصد ، آدرس بارگیری ، نسبت به درخواست قیمت کرایه حمل و یا استعلام نرخ اقدام بفرمایید .

همچنین با تماس با شماره های دفتر می توانید نسبت به درخواست بازدید و کارشناسی رایگان  در محدوده شهر تهران و  رزرو کارشناس جهت رویت بار اقدام نمایید. کارشناسان شرکت با مراجعه به  انبار صاحب کالا ضمن تهیه لیست اولیه و اندازه گیری وسایل نسبت به تخمین وزن و حجم تقریبی محموله اقدام نموده و پس از بررسی های لازم جهت تعیین نوع و  کیفیت بسته بندی ، طریقه حمل ، سایز کانتینر ، نحوه بارگیری و … مشاوره تخصصی به صاحب کالا ارائه می گردد.

 

 

منیع = حمل بار دریایی ابتکار ترابر پارسا  etpcargo.com

نکات آموزشی زندگی بازدید : 26 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

از دیرباز تا به امروز افراد بسیاری به کشورهای دیگری مهاجرت می کنند و قصد اقامت طولانی مدت دارند. اما نمیتوانند با هواپیما مسافربری لوازمی از جمله مبل، لوازم چوبی، اسباب منزل و … را با خود ببرند. برای چنین کار یلازم است تا این لوازم با هواپیما حمل بار انتقال یابد که به آن در اصطلاح فریت بار می گویند.

امروزه شرکت های معتبر بسیاری خدمات فریت بار دارند. شرکت ابتکار ترابر پارسا نیز به صورت اختصاصی خدمات فریت بار را نیز انجام میدهد.

فریت بار چیست؟

برای اینکه پاسخ این سوال را دهم، اندکی در مورد سفر کردن به خصوص سفرهای هوایی باید توضیح دهم. پس از شما می خواهم اندکی از وقت خود را به خواندن مقاله دهید.
حتما در جریان سفرهای هوایی با هواپیما آگاه هستید که معمولا این گونه سفر ها هم سریع و هم در مسافت های قابل توجه کاربرد دارد.

 

ترجیح سفرهای هوایی تا مسیر دریایی و زمینی اکثریت

شما ممکن است یک مسافت را با آسایش و راحتی در هر شرایط فصلی با حداکثر امکانات و بدون کوچکترین مشکلی طی کنید، در بعضی موارد بسیار هم طولانی مانند سفرهای خارج از کشور.
به صرفه نبودن سفرهای دیگر نسبت به سفر هوایی
مطمئنا این سفرها با استفاده از راه های دیگر غیر از هوایی به هیچ وجه برای بعضی از ما به صرفه نیست. به دلیل نداشتن امکانات جت های مسافربری، طولانی بودن مسیر، خستگی بیش از حد و … .

حمل و نقل بار با فریت بار

دیدن از بازار های جدید با تنوع بیشتر کاملا واکنشی متفاوت را انتظار می رود. در بسیاری از این دست سفر ها که حال کاری اما به همراه خانواده و یا تفریحی، مهم ترین مسئله ای که وجود دارد، به قصد خرید سوغاتی یا خرید کاملا خصوصی تمایل و علاقه بسیاری به دیدن از بازار را نشان می دهند.
وقتی بازار مقصد را می بینند که یا تنوع بیشتر کالا و یا قیمت ارزان تر در آن به وفور دیده می شود، به خرید انواع کالاها علاقه نشان می دهند و این امکان هم فراهم است که به تعداد بسیاری خرید نمایند.
علاقه و تمایل فراوان به خرید انواع کالا به تعداد قابل توجه در بازار مورد سفر وجود دارد. چرا که این کالا متعلق به این منطقه است، انحصار محل مورد سفر شماست و طبیعتا قیمتش هم علاوه بر خاص بودن کالا، مناسب است.

 

این مباحث چه ارتباطی با فریت بار دارد؟

اما به دلیل حمل پر محدودیت بار در سفر کاملا احساس معذوریت می کنند، و نمی توانند حتی با خیالی راحت به خرید خود فکر کنند. واقعا شما جای ایشان باشید چه تصمیمی خواهید گرفت؟
فریت بار را امری جدی برای سفر خود محسوب کنید!
واقعا سفر های هوایی به عنوان سفر هایی پر هزینه شناخته می شود، اما اینکه مجبور شویم هزینه بیشتری هم دهیم، واقعا درد آور است، چون در برخی اوقات هزینه های باراضافی واقعا سنگین است.
هزینه حمل بار اضافی را در سفرهای هوایی جدی بگیرید، چون می تواند این هزینه آنقدر سنگین باشد که از سفر شما پر از احساس خاطره، چیزی را به جا نگذارد.
درست است که حمل بار اضافی برای هر کسی هزینه برمی دارد، اما مطمئنا نه اینکه انقدر زیاد باشد. چون برای حمل هوایی بار شما راهی ساده تر و آسان تر وجود دارد، که هزینه آن نیز برای شما سبک تر تمام شود.
برای داشتن سفر هوایی راحت فقط فریت بار را تنها گزینه انتقال بار بدانید. فریت بار به مفهوم …
در اینجا است که فریت بار در جهت حمل هوایی بار با قیمتی مناسب مطرح می شود، فریت بار فقط به معنی حمل هوایی بار صحیح است، در صورتی که به دلیل لاتینی بودن لغت فریت این تصور می شود که حمل بار چه زمینی و چه دریایی نیز همین معنی را می دهد، در صورتی که فریت بار فقط حمل بار از مسیر هوایی را مفهوم دارد.

فریت بار یعنی حمل و ارسال بار هوایی (بار اضافی)

فریت بار به مفهوم ساده تر انتقال بار از مسیر هوایی بدون همراه و مسافر را معنی می دهد. هزینه فراوان حمل بار اضافی توسط شرکت های هواپیمایی سنگین است، اما با فریت بار حمل باری ارزان را تجربه کنید.
هر کسی که مسافر هواپیما است تا حد مجاز اعلام شده حق حمل بار را داراست، که بیش از آن باید قیمت گزافی را پرداخت کند. در بعضی از مواقع که بار مسافرین سفرهای هوایی بیشتر از حد مجاز می شود، می توان از فریت بار استفاده کرد.

 

حمل هوایی بار

حمل هوایی بار

 

فریت بار گزینه ای قطعی برای حمل بار

فریت بار در حقیقت حمل ایمن بار اضافی از مسیر هوایی با قیمتی ارزان توسط شرکت فریت بار است. فریت بار پس از گذشت یک یا دو هفته بار را درب خانه تحویل می دهد.
از جمله مزیت هایی که برای فریت بار می توان برشمرد، این است که پس از مدت یک یا دو هفته بار را بنا بر سفارش تحویل می دهند، آن هم در محلی که شما بخواهید.

تخفیفات قابل توجه فریت بار

لازم به ذکر است که قیمت هر فریت بار براساس مسافت، حجم و وزن بار تعیین می شود که این یعنی بار فریت شده هر چقدر وزن بیشتر را دارا باشد، قیمت هر کیلو گرم آن ارزانتر تمام می شود.
مکان فریت بار:
در قسمت گمرک فرودگاه ها، دفتر پذیرش فریت بار شرکتی وجود دارد.

 

منبع = فریت بار ابتکار ترابر پارسا

نکات آموزشی زندگی بازدید : 30 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

هر روزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییر و تحولات عظیمی در کل جهان رخ می دهد. این تغییر و تحولات در پزشکی و به خصوص در دندان پزشکی نیز سرعت بسیار دارد. همه روزه امکانات و روش های ترمیم و ونير كامپوزيت دندان و کاشت دندان یا روکش گذاری دندان و عصب کشی بدون درد بیشتر می شود.

به طبع قیمت خدمات ارائه شده نیز کاهش می یابد، یکی از به روزترین روش های زیبایی دندان در این روزها، ونیر کامپوزیت دندان است باعث روی آوردن افراد به سوی کلینیک دندانپزشکی شده است؛ به ویژه برای کل مردم جهان و جامعه امکان بهره مندی از دندان های سالم تر و زیبا تر و طرح لبخند هالیوودی توسط بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند به وفور هر چه بیشتر فراهم آورده است.

 

لبخند زیبا با ونیر کامپوزیتلبخند زیبا با ونیر کامپوزیت

انواع كامپوزيت ونير

دنیای دندان پزشکی و زیبایی دهان و دندان به سمتی کشیده شده است که شما با هر میزان بودجه ایی و هر نوع وضعیتی، می توانید زیبایی را به خود هدیه بدهید و از داشتن لبخندی زیبا لذت ببرید.

ونير كامپوزيت دندان نوعی روکش دندان است که به یکی از محبوبترین روش ها برای داشتن دندان هایی زیبا و یک دست تبدیل شده است. اگر بخواهید با کامپوزیت ونیر بیشتر آشنا شوید باید بگوییم که روکش دندان یا همان ونیر از یک لایه مواد تشکیل شده است که به روی دندان چسبیده می شود و سپس با سوهان کشیدن آن مواد و مرتب سازی مواد به روی دندان شما، باعث می شود تا دندان هایتان مرتب و یکدست بشوند و همچنین سفیدی طبیعی به دندان های شما می دهد.

روکش دندان انواع مختلفی:

  1. روکش ساده
  2. ونير كامپوزيت دندان
  3. روکش لمینت سرامیکی
  4. و غیره

انواع مختلف روکش دندانانواع مختلف روکش دندان

ونیر کامپوزیت چیست؟

فرآیند ونیر کامپوزیت به اصطلاح عامیانه همان روکش گذاری دندان است.

یکی از فرآیند های مهم در علم و تخصص دندان پزشکی روکش گذاری برای هر کدام از دندان ها است که هم کمک بسیاری به زیبایی دندان ها می کند و هم طول عمر دندان ها را بیشتر می کند. به واقع مهارت روکش گذاری دندان مهارتی بسیار مهم در تخصص دندان پزشکی است، چون هم به بهداشت دهان و دندان مربوط است و هم به جذابیت چهره شما کمک محسوسی می کند.

علل انجام ونیر کامپوزیت دندان

کسانی که برای روکش گذاری دندان های خود به مطب دندانپزشکی می روند، معمولا شامل دو دسته اند:

  • دسته ی اول برای کاهش صدمه به دندان ها و حفظ دندان ها با ایمنی بیشتر.
  • دسته ی دوم برای زیبایی دهان و دندان، و در نهایت افزون کردن جذابیت و ارتقای استیل صورت.

در مورد دسته ی دوم مراجعین به دندان پزشکان جهت فرآیند روکش گذاری قابل ذکر است که در برخی مواقع پیش می آید که حتی برخی از بیماران دندان دچار مشکل خندیدن هستند و به همین علت بسیار احساس ناراحتی می کنند.

بعضی از مردم علی رغم آنکه حس می کنند که مشکل در خندیدن دارند، اما کمتر به نظر شان می آید که مشکل از دندان های آنان است، پس اکثرا فکر می کنند که افسرده هستند، و نیازی به رجوع به دکتر دندان پزشک نمی بینند.

به همین علت با توهم بیماری افسردگی به مصرف دارو های اعصاب رو آورده اند که این نه تنها کمکی به آنها نمی کند، آنها را دچار ناراحتی و معضلی جدید تحت عناوین مختلف می کند.

در دنیای امروز باید این را کل جهان دانسته باشند که تخصص دندان پزشکی تنها برای بهداشت دهان و دندان نیست و یا داشتن دندان سالم برای هضم غدا به آسانی هر چه بیشتر.

بلکه رجوع به دندان پزشکان جهت رسیدگی به دندان ها جهت زیبایی هر چه بیشتر نیز است، به خصوص خندیدن به راحتی هر چه بیشتر حق همه ی ملت عزیز و بزگوار ایرانی است.

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 28 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

دکتر پن دستگاه جوان سازی میکرونیدلینگ است که برای جوان سازی، لیفت و سفت کردن پوست استفاده می شود و مزایای زیر را دارد:

  • ایمن تر و موثر تر در سوراخ کردن پوست نسبت به دستگاه های دیگر
  • اثری فوق العاده روی کلاژن و الاستین دارد
  • دارای چندین سرعت و عمق سوزن قابل تنظیم است
  • بالاترین کارایی
  • تولید طبیعی کلاژن و درمان کمتر

زمانی که نوک سوزن با پوست تماس می یابد، سوراخ ریزی در سطح پوست ایجاد می شود. سیستم ایمنی پاسخ داده و کلاژن تولید می شود.
همچنین سوراخ ها به عنوان کانال های ریزی عمل کرده که مواد مغذی موضعی را به عمق لایه های پوستی حمل کرده و اثر آن ها را افزایش می دهد.

ما با آموزش تخصصی تاتو به خصوص آموزش تخصصی تاتو فیبروز میکروبلیدینگ در طول تمام سال در خدمت شما هستیم و با گذاردن برنامه های عالی و ایده آل برای شما در طول تمام سال شما را تضمینا مسلط بر مهارت تخصصی تاتو فیبروز میکرو بلیدینگ می کنیم.

تاتو مدل فیبروز میکروبلیدینگ چیست؟

تاتوی فیبروز میکرو بلیدینگ مهارتی از تاتو های مختلف چهره و صورت و یا ابرو می باشد که برای تاتو کردن به شکل تخصصی و هر چه زیبا تر چهره و صورت به کار می رود و در جهت رویش موی بدن یا ابرو ایجاد شده و ایجاد می شود.

آموزش تخصصی تاتو فیبروز میکروبلیدینگ ، آموزش مهارتی بسیار مهم از مهارت های مهم تاتو و تاتو ی بدن و صورت می گیرد و مهم تر از آن برای تاتوی فیبروز تاتو ابرو است که نیاز به محصولات جوانسازی مزوتراپی و میکرونیدلینگ دارید. اگر هم قصد دارید خود در منزل این کار را انجام دهید، پیشنهاد می دهیم تا از نحوه استفاده از ابزار میکرونیدلینگ خانگی اطلاع یابید.

ما با عمری آموزش تخصصی تاتو فیبروز میکروبلیدینگ تاثیر بسیاری در فراگیری آموزش این مهارت برای شما خواهیم داشت، شما با فراگیری مهارت تاتو فیبروز میکرو بلیدینگ از فرصت ویژه ای برای اشتغال برخوردار خواهید شد.

شما با فراگیری تاتو ی فیبروز میکرو بلیدینگ از چهره ی بسیار زیبا و ورای تصور برخوردار خواهید بود و چه خوب می شود که حتی این مهارت را در بر بگیرید و ما فقط برای آموزش این تاتو به نام آموزش تخصصی تاتو فیبروز میکرو بلیدینگ موسسه فنی و حرفه ای خود را احداث کرده ایم. و فقط با آموزش این رشته ی تخصصی فنی حرفه به شکل حاد و پیشرفته که از شرایط بسیار جذاب و دوست داشتنی نیز برخوردار است که تمام زیبایی ها و قشنگی های تاتو را با و یک جا در این رشته فراگرفته به شکل روزانه در تمام سال در خدمت شما هستیم.

 

منبع = دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

نکات آموزشی زندگی بازدید : 27 پنجشنبه 27 شهریور 1399 نظرات (0)

پس از ورود مبلمان استیل و فرهنگ غرب به داخل ایران، سایر اثاثیه جانبی نیز وارد کشور شد تا راحتی بیشتری را برای افراد فراهم سازد. یکی از این اثاثیه، میز جلو مبلی استیل ، میز جلو مبلی عسلی ، میز جلو مبلی برای خانه های کوچک است که سال هاست در منازل ایرانی می توان نمونه های متنوعی از آن را یافت.

معرفی میز جلو مبلی استیل

از انواع مبل های موجود در ایران مبل استیل بوده است که هم زیبایی قابل قبول را به شما ارائه می دهد و هم خانه و یا محل کار شما را به مبلمانی با کیفیت و با دوام مزین می کند. مبل استیل در سراسر ایران از محبوبیت فراوانی برخوردار است و دارای جاذبه ی بسیار برای همه ی بینندگان و علاقه مندان به مبل است.

مبلمان استیل معمولا از چوب راش ساخته می شود و هرگز منظور از مبل استیل استفاده از فلز خاصی در این مبلمان نیست، بلکه منظور واژه لاتینی Style است، که به معنای زیبایی و جذابیت به کار رفته در این مبلمان است. کسانی که در تخصص مبلمان دارای مهارت علمی هستند، حتماً در نقش و نگارهای این مبلمان، به خصوص در پایه های دقت می کنند و این نقش و نگارها یا به عبارتی ساده تر نوع منبت کاری آن را در تعیین قیمت آن بسیار موثر می دانند.

 

از مشهورترین میلمان استیل موجود در بازار مبلمان سلطنتی است که اصلا نام دیگر مبل استیل، مبل سلطنتی است. میز جلو مبلی استیل به عنوان بزرگ ترین شاخصه ای که برخوردار است، منبت کاری بسیار حرفه ای آن است. مبلمان استیل به دلیل شهره بودن به زیبایی و جذابیت، تفاوتی بزرگی با دیگر مبلمان دارد و آن اهمیت ویژه ی منبت کاری برای این دسته از مبلمان است

 

این اهمیت آنقدر زیاد است که با دیدن منبت کاری مبل های موجود در بازار به راحتی می توانید تشخیص دهید که این مبل استیل است یا خیر؟

 

چون برای یک مبل استیل منبت کاری آن بسیار مهم است و از مهم ترین اصول یک مبل استیل مناسب را تشکیل می دهد. پس مبلمان استیل دارای منبت کاری بسیار ویژه است و این جز شاخصه های تعیین کننده چه در قیمت این دسته از مبل ها و چه کیفیت آنهاست. پس هنگام خرید میز جلو مبلی استیل حتما به منبت کاری آن دقت لازم را کنید و اگر هم از تخصص لازم در این مبحث برخوردار نیستید، از نظرات یک کارشناس در مورد منبت کاری بهره ببرید.

 

 

منبع = میز جلو مبل استیل سایت استیل سازان

نکات آموزشی زندگی بازدید : 33 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

ما در کلاس زبان در غرب تهران پذیرای همه ی شما دانشجو های طالب تحصیل علوم و مهارت های زبان خارجه می باشیم. کلاس های ما به شکل مختلط برگزار می شود. واین از امتیازات خاص آن می باشد. ما با عمری سابقه در بین تمام موسسات زبان دارای نامی درخشان وبهره مند بودن از بهترین کارکنان و استاد ها در طول تمام سال دعوت از علاقه مندان به فراگیری زبان می نماید که در کلاس های مختلط ما حضور به هم رسانند و از آموزش زبان در موسسه ی ما به نهایت بهره و لذت ببرید.

واقعا رفتن به کلاس زبان آن هم مختلط آن هم در غرب تهران چقدر لذت بخش است.

شما برای فراگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی علاوه بر داشتن استادی خوب و عالی وایده آل و همچنین احتیاج به رفتن به کلاس زبان، احتیاج به محیطی ایده آل وشناخت دوره  ی فراگیری زبان خود می باشید که ما برای همین امر در شهرک غرب تهران کلاس های آموزشی خود را  در شهرک غرب به شکل مختلط و با نظمی خاص وبسیار ایده آل و عالی برگزار کرده و از همه ی شما عزیزان طالب علم و کسب مهارت های فرا گیری زبان خارجه آن هم انگلیسی دعوت به عمل می آوریم در کلاس های ما حضور به هم رسانید وبا مصمم بودن خودتان برای فرا گیری زبان انگلیسی و بهره وری از کلاس های ما در شهرک غرب تهران که از شرایط عالی محیطی برای فراگیری زبان برای شما برخوردار است.  ما را خوشحال و سرشار از شور و شعف کرده. و برای ادامه مسیر خودمان به سمت آینده ای سر شار از موفقیت های ملی و اسلامی در دانش زبان خارجه شادمان بفرمایید.

کلاس زبان در غرب تهران

کلاس زبان انگلیسی در غرب تهران

در ترم های اول و دوم کلاس زبان در غرب تهران گرامر های پرکاربرد و فوق العاده پر اهمیت آن چنان ملکه ی ذهن شما خواهند شد که شما دانش گرامری لازم برای صحبت کردن به زبان انگلیسی را به خوبی خواهید داشت و در انتهای ترم به طور چشم گیری شاهد تحول خود در زبان انگلیسی خواهید بود. از ترم سوم علاوه بر ادامه ی روند ترم دو به طور تخصصی تری بر روی Speaking و Listening کار خواهد شد و همین طور کار بر روی مهارت Reading و لهجه ی American نیز از این ترم آغاز خواهد شد .

در ترم چهارم علاوه بر توجه مبسوط به سه مهارت دیگر زبانی، کار بر روی مهارت Writing با جدیت بالایی آغاز می شود. و زبان آموز دانش کافی برای نگارش هر دو بخش مهارت Writing در آزمون IELTS را بدست خواهد آورد. همچنین توانایی وی در این زمینه پاسخگوی نیاز های وی در زمینه های آکادمیک در طول دوران تحصیل نیز خواهد بود و در ادامه ی دوره، تثبیت و نهادینه سازی تمامی مهارت ها و تکنیک ها طوری صورت می گیرد که حداکثر دانش و تبحر لازم را برای زبان آموز به ارمغان خواهد آورد.

 

 

شما می توانید جهت مطالعه ادامه مقاله دوره تافل در شهرک غرب اینجا را کلیک نمایید.

نکات آموزشی زندگی بازدید : 29 سه شنبه 25 شهریور 1399 نظرات (0)

نگهداری از سالمندان امری تخصصی و کسانی که در این شاخه دارای مهارت هستند، مراقب سالمند نامیده می شوند. امروزه ارائه خدمات نگهداری از سالمندان در حد قابل قبول، لازمه یک جامعه متمدن و با فرهنگ است. این را بدانید که پیشرفت هر مملکتی بسته به سالمندان آنان است و بدون توجه به سالمندان جوانان و آینده سازان یک مملکت هرگز حمایتی را از خود حس نمی کنند.

شاید این حالت برای بسیاری از جوانان پیش می آید که همین بی توجهی به سالمندان در موقع پیری خود ما نیز به سراغمان می آید.

همین مسئله یعنی بی توجهی به سالمندان و ارائه ضعیف خدمات به آنها موجب به وجود آمدن بی انگیزگی های فراوان در بعد کلان برای بسیاری از جوامع می شود و نتیجتا به یک باره امید به زندگی در یک کشور به طور چشم گیری کاهش می یابد.

به همین علت کشورهایی که از سطح بالای رشد و پیشرفت بهره می برند، توجه و رسیدگی به سالمندان را در اولویت مسائل برای خود قرار داده اند و همیشه برنامه مدونی برای ارتقای وضعیت سالمندان خود دارند.

در تمام کشور های پیشرفته دنیا نهاد های ارائه ی خدمات نگهداری سالمندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یک کشور برای پیشرفت خود نیاز به امید به زندگی بالا دارد، طبیعتا بهبود وضعیت سالمندان یکی از مهم ترین راه ها برای ارتقای سطح امید به زندگی در هر جامعه ای است.

در حقیقت بهترین راه برای ارتقای وضعیت سالمندان یک کشور توجه به اوضاع نهاد های ارائه خدمات نگهداری سالمندان است.

در هر زمان که یک کشور برای تصمیم گیری های خود ارتقای وضعیت سالمندان را با توجه به بالا بردن میزان امید به زندگی هدف قرار داد، توانست در این برهه موفقیت های بزرگی را کسب کند.

اهمیت سالمندان

سالمندان ما بسیار حساس هستند و با هر کمی و کاستی به خصوص هر گونه بی محبتی و بی توجهی تحت تاثیر قرار گرفته و امکان زود رنجور شدن آنها می رود.

به خصوص اگر قشر سالمند جامعه از هر لحاظ مورد صدمه و آسیب قرا گیرد، تمام اقشار جامعه را به دنبال خود دچار آسیب می کند.

پس باید توجه به قشر سالمند جامعه در اولویت مسائل قرار داده شود و نهاد های خدمات سالمندان را با اوج احترام یاد کنند.

از مهم ترین نهاد های ارائه خدمات سالمندان، خدمات نگهداری از سالمندان است.

این خدمات دارای انواع مختلف است: مثل درمانی، بهداشت، و …

خدمات نگهداری از سالمندان

آشنایی با روانشناسی نگهداری و مراقبت از سالمندان

  • ما برای مراقبت و نگهداری از سالمندان یک مراقب سالمند داریم و یک نگهدار سالمند.
  • مراقب از نگهدار سالمند دارای تجربه و توانمندی بیشتر است و حکم مافوق نگهدار را دارد.
  • در خدمات نگهداری سالمندان این مورد را حتما باید دقت داشته باشید، که تمام کسانی که مشغول خدمات نگهداری و مراقبت به سالمندان هستند به عنوان مهم ترین مسئله ارتباط با سالمندان را برای خود ملاک و معیار قرار داده اند.
  • در حقیقت به عنوان یکی از مسائل مهم و تعیین کننده در دنیای پر رقابت خدمات نگهداری از سالمندان عامل روانشناسی سالمندان است که به شکل مشخص و شفاف بتوان با سالمند وارد سخن شد و از نیازهای عاطفی او مطلع شد، به طوری که به سادگی هر چه بیشتر بتوان آنها را ارضا کرد.
  • این را بدانید که علارغم اینکه در جامعه امروزی ما بسیاری از مردم صحبت از اهمیت ویژه ی خود به سالمندان می کنند، اما بسیار راحت از توجه به حالات روانی و شادمانی آنان گذر می کنند، در صوورتی که بسیار از حالات و احساسات درونی ما زاده ی خوشحالی و ناراحتی های سالمندان نزدیک به خودمان است.
  •  در حقیقت توجه به حالات روانی سالمندان و تلاش در جهت بهبود حال آنان به مانند سرمایه گذاری برای زندگی پر از احساس، خوشحالی فراوان و مملو از شادابی مضاعف برای خودمان است.
  • بهترین راه برای توجه به سالمندان و تامین نیازهای روحی و عاطفی آنان رجوع به خدمات حفظ از سالمندان خود است. به هیچ وجه برای شما جایی برای نگرانی در مورد سالمندان نزدیک به شما وجود نخواهد داشت و فقط کافی است که به این گونه نهادهای تحت عنوان خدمات نگهداری از سالمندان مثل نهاد … رجوع بفرمایید.
  • نهادهای نگهداری از سالمندان تمام پیش بینی های لازم را برای این مسئله کرده اند.
منبع = خدمات نگهداری از سالمندان وب سایت ملکه شب
نکات آموزشی زندگی بازدید : 34 سه شنبه 25 شهریور 1399 نظرات (0)

سوله سبک از جمله دیگر انواع سوله به شمار می شود که به علت استفاده از متریال های سبک تر در ساخت آن از نظر میزان وزن نهایی سوله نسبت به سایر انواع سوله سبک تر بوده و از این نظر مزایای بسیاری را به همراه دارد که در ادامه در رابطه با آنها بیشتر توضیح خواهیم داد

سوله نوعی اسکلت فلزی است که با اهداف مختلف تجاری، صنعتی، دامداری، ورزشی، انباری و ... ساخته می شود. امروزه انواع مختلفی از این اسکلت های فلزی طراحی شده اند و سازه های سبک تا سنگین را شامل می شوند. سوله های سنتی در سالیان اولیه طراحی و ساخت خود یک سازه بسیار سنگین با استفاده از آهن آلاتی همچون فولاد بودند اما با گذر زمان به سمت سازه های سبک همچون ورق های گالوانیزه و یا لوله های فلزی رهسپار شد و اقسام مختلفی از سوله سبک را خلق نمود.

سوله سبک یک سازه مدرن است

همانگونه که اشاره شد سوله های سنتی وزن بسیاری داشتند و این امر هزینه های نهایی مربوط به ساخت و ساز سوله را بسیار افزایش می داد. دنیای مدرنیته همواره به دنبال راهی جهت کاهش هزینه هاست. بنابراین در راستای چنین هدفی اقدام به ساخت انواع سوله سبک با طرح های ویژه نموده است. سوله سبک لوله ای و یا سوله لوله ای یکی از اقسام سازه های فلزی مدرن است که با هدف کاهش جدی هزینه ها و افزایش سرعت در ساخت و ساز سوله طراحی گردید.

سوله لوله ای چیست؟

سوله لوله ای اصطلاح فنی و مهندسی سوله سبک است. لوله یک سازه فلزی می باشد که در نگاه اول سنگین به نظر می رسد اما با توجه به خالی بودن فضای داخلی آن قابلیت استفاده در سازه های سبک را دارد. سوله لوله ای با عنوان سوله فوق سبک نیز شناخته می شود. تقریبا می توان ادعا نمود که هم اکنون یک سوله و سازه فلزی سبک تر از اسکلت لوله ای در عرصه سوله سازی وجود ندارد به همین علت آن را سوله فوق سبک نیز می نامند. این سوله با عنوان سوله سیلندری نیز شناخته می شود.

مشخصات سوله لوله ای

در خصوص مشخصات کلی سوله سبک و یا سوله لوله ای می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

-          سقف سوله سبک به صورت شیب دار طراحی می شود.

-          در صورتی که دهانه سوله سبک از 70 متر کمتر باشد، می توان بدون استفاده از ستون، دهانه را طراحی نمود.

-          حداکثر اندازه یک دهانه در سوله سبک، 90 متر است و در این صورت باید از ستون برای دهانه سوله استفاده کرد.

-          سوله سبک بدون استفاده از دستگاه های جوش و دوخت اجرا می شود.

-          در این سوله امکان باز و بسته کردن اسکلت و دیواره ها وجود دارد.

-          در این سازه از ستون های لوله ای منفرد استفاده نمی شود و بنابراین فضای کمتری اشغال میگردد.

-          دیواره های سوله را می توان به وسیله آجر، بلوک و ساندویچ پنل اجرا کرد.

-          امکان مقاوم سازی سقف با استفاده از سازه های سبک همچون ورق های فلزی وجود دارد.

طراحی، ساخت و اجرای سوله سبک

قطعات سوله سبک را در مکانی غیر از محل احداث سوله می سازند و سپس در مکان مورد نظر به یکدیگر متصل می کنند. برای ساخت این سوله از فناوری های نوین همچون فناوری UBM ویا فناوری KSPAN استفاده می شود. این دو نوع تکنولوژی در زمره دستاوردهای مدرن محسوب شده و تاثیر بسیار زیادی بر کاهش هزینه های ساخت و ساز سوله و افزایش سرعت ساخت و اجرای آن داشته اند. با توجه به اینکه در ساخت سوله لوله ای از پیچ و مهره جهت اتصال قطعات سازه استفاده می شود، عملیات مربوط به اجرای سوله در مدت زمان اندکی صورت می گیرد.

مزایای سوله سبک

این سوله تنها اسکلت فلزی است که قابلیت نصب جرثقیل سقفی را دارد. هیچ کدام از انواع سوله های شناخته شده تا امروز از چنین قابلیت ویژه ای برخوردار نبوده اند. با توجه به سقف شیب دار و  قوسی شکل، سوله سبک قابلیت بسیار زیادی در مقابل زلزله دارد و همچنین از درصد مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی نامناسب برخوردار است. علاوه بر این سوله سبک در مدت زمان اندکی ساخته می شود. برای ساخت یک سوله معمولی با ابعاد متوسط، یک مدت زمان پانزده روزه مورد نیاز است و این امر تاثیر بسیاری در کاهش هزینه های نهایی سوله دارد.

 

اجاره سوله سوله یاب

خرید سوله سوله یاب

فروش سوله سوله یاب

اجاره انبار سوله یاب

فروش دستگاه صنعتی سوله یاب

رهن و اجاره سوله سوله یاب

منبع = سوله یاب www.soleyab.com

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 53 دوشنبه 24 شهریور 1399 نظرات (0)

چاپ کارت پرسنلی خام و نکات و منابع برای تهیه کارت ویزیت

چاپ کارت پرسنلی خام و چاپ کارت شناسایی هوشمند معمولا اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی هر فرد و شرکتی محسوب می شود که هویت برند فرد و شرکت را به سایرین معرفی می کند. از این رو در این مقاله توصیه هایی برای طراحی و چاپ کارت پرسنلی خام ، پیش از چاپ نهایی ارائه می گردد.

کارت خود را از قبل طراحی کنید

کارت ویزیت را برای چه منظوری می خواهید؟

چاپ کارت پرسنلی خام4

اولین کاری که بهتر است تا انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه چیزی روی کارت شما چاپ شود.

  • در صورت داشتن کارت ویزیت سنتی نام، عنوان، آدرس، تلفن، ایمیل و نمابر شما وجود داشته باشد.
  • این کارت ها از قدیم به این صورت مرسوم اند ولی بهتر است تا اطلاعات ضروری را وارد نمایید.
  • همچنین نحوه چینش اطلاعات ضروری بسیار مهم است، زیرا در صورت چینش نامناسب آن، توجه مخاطب از میان تعداد کارت های ویزیتی که درون نمایشگاه دریافت می کند کمتر به کارت شما جلب می شود و این یعنی از دست دادن یک مشتری بالقوه.

اندازه برای چاپ کارت پرسنلی خام

معمولا برای چاپ کارت پرسنلی خام می بایست کارت با اندازه ای 3 در 3 اینچ (7.62 در 7.62 سانتی متر) را در نظر داشته باشید.

توجه به هویت بصری لوگوی شرکت

در کنار محتوای کارت خود، باید تصویر کسب و کار خود را در نظر بگیرید. اگر یک لوگو دارید باید آن را وارد کنید.

از طرفی اگر می خواهید که کارت ویزیت با پس زمینه رنگی داشته باشید، می بایست به هویت بصری برند خود و ترکیب رنگ لوگو با پس زمینه کارت توجه کنید.

چاپ کارت پرسنلی خام2

صرفه اقتصادی عالی چاپ کارت پرسنلی خام

با در نظر گرفتن عوامل چاپ کارت پرسنلی باید عامل مهمی تحت عنوان سفارش ((کارت پرسنلی خام)) را نیز جز گزینه های سیستم پرسنلی توجه ویژه داشت.

چاپ مستقل و تضمینی کارت پرسنلی

چرا که با این گزینه است که خود مجموعه بدون رجوع مجدد به چاپخانه می تواند اقدام به چاپ دلخواه کند. امکان کسب موفقیت های عظیم برای هر مجموعه همیشه با استقلال هر مجموعه و شرکتی شدنیست، به خصوص این می تواند قسمتی از بورکراسی و یا جزئی از آن باشد، به مانند چاپ کارت پرسنلی، اهمیت این به قدری مهم است که می تواند وضعیت بورکراسی یک شرکت، موسسه و شرکت را از منافع عظیم تجاری بهره مند کند. یعنی دانش به این مسئله که بورکراسی هر مجموعه ای با چاپ کارت پرسنلی است که شروع می شود و به وجود می آید، کمک فراوانی به توجه بیشتر به ارتقای بورکراسی با امکانات برتر می کند.

اما صحبت از استقلال بورکراسی یک مجموعه تجاری می تواند منظور از بعد فیزیکی نیز مطرح باشد، به هر صورت با سفارش کارت پرسنلی چه سفارش مستقیم چه سفارش غیر مستقیم می توان به تهیه کارت پرسنلی اقدام کرد. اما باید چاپ کارت پرسنلی خام که قسمتی از بورکراسی هر مجموعه است، جدی گرفته شود. چون با چاپ کارت پرسنلی خام از جنس PVC، توسط نیروی داخلی مجموعه هم می تواند انجام شود.

چاپ مستقل و تضمینی کارت پرسنلی

چاپ مستقل و تضمینی کارت پرسنلی

تنها برای این کار می توان اقدام به تهیه کارت PVC کرد و سپس چاپگر خاص را تهیه نمایند و چاپ کارت پرسنلی با کیفیت و کمیت دلخواه انجام دهند، اما با نیروی داخلی و مستقل از چاپخانه ها شدنی است.
البته مفهوم چاپ کارت پرسنلی خام این است که طراحی کارت و تعیین نوع PVC و سپس سفارش چاپ، به مفهوم اولویت بندی چاپ کارت پرسنلی است که در هر زمانی نیاز باشد، با اطلاع مجدد محقق می شود.

البته این می تواند توسط نیروی داخلی و خود مجموعه انجام شود، یعنی اقدام به شفافیت در طراحی اولیه و سپس با قطعیت طراحی کارت و تعداد کارت پرسنلی مورد نیاز می تواند با سفارش به نیروی بومی نیز انجام گیرد.
حال این می تواند به دو نوع شکل گیرد، می تواند کارت هوشمند باشد و یا کارت ساده، تنها نیاز به طراحی و چاپ عکس لوگو و اطلاعات شخصی پرسنل دارد.

دلایل سفارش کارت پرسنلی خام

در حقیقت در کارت پرسنلی اطلاعات پرسنلی است که چاپ می شود.  استقلال بورکراسی تمامی فعالیت های مجموعه ای می تواند توسط مالکیت چاپ کارت پرسنلی خام شکل گیرد.
معمولا هر چند چاپ کارت پرسنلی خام مرحله ای از مراحل چاپ و تهیه کارت است. از قبل ظرفیت هر اقدامی برای بورکراسی وجود دارد، تنها نیاز به یک اقدام و جرقه است که بورکراسی و موفقیت های عظیم به وجود می آید، آن قطعا چاپ کارت پرسنلی خام می تواند باشد.

 

 

منیع =وب سایت چاپ سانا

نکات آموزشی زندگی بازدید : 30 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)

خدمات پرستاری کودک در منزل یکی از حساس ترین خدماتی ست که مرکز خدمات پرستاری ملکه شب انجام می دهد، پرستار کودک وظیفه دارد مراقبت از کودک در منزل را با صبر و حوصله انجام دهد. وطایف یک پرستار بچه با یک پرستار نوزاد متفاوت است. نوزاد بیشتر به مراقبت جسمی نیاز دارد اما پرستار کودک باید بیشتر انرژی خود را برای ارتباط گرفتن با کودک صرف کند.

خدمات نگهداری، مراقبت و پرستار کودک در منزل

پرستار کودک خوب مسلما یک فرشته نجات برای روزهایی خواهد بود که توان مراقبت از فرزند دلبدمان را به دلایل مختلف نخواهیم داشت. همه ما می‌دانیم که دوران کودکی، یکی از حساس‌ترین دوران زندگی هر فردی است. بچه‌ها در این سنین نیازهای عاطفی و احساسی بسیاری دارند و مراقبت از ایشان نیازمند حوصله و تجربه و تخصص فراوان است. یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر خانواده‌ها و مادران شاغل با آن مواجه هستند، موضوع نگهداری و پرستاری از کودک دلبندشان می‌باشد. پیدا کردن پرستار کودک در منزل که به خوبی بتواند با بچه‌ها ارتباط برقرار کند و با نیازهای ایشان آشنا و قابل اطمینان باشد، کار بسیار مشکلی است. مرکز خدمات پرستاری عاطفه با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه آماده ارائه خدمات پرستاری کودک در منزل در تهران و سایر شهرها می‌باشد.

وظایف پرستار کودک در منزل

پرستار کودک عموما از بچه‌ها در منزل شخصی افراد مراقبت می‌کند. مسئولیت‌ها و وظایف پرستار کودک با توجه به سن کودکان متفاوت خواهد بود. بطور مثال پرستاری که از یک نوزاد چند ماهه مراقبت می‌کند، وظیفه تعویض تعویض پوشک، نظافت و استحمام، غذا دادن به موقع و همچنین خواباندن وی را عهده خواهد داشت. در حالیکه در پرستاری و مراقبت از کودک در سنین بالاتر وظیفه پرکردن اوغات فراغت، بازی و آموزش وی نیز به سایر وظایف مراقب اضافه خواهد شد. در صورتیکه کودک دارای مشکل جسمی خاص و بیماری خاصی باشد، پرستارانی که دارای اطلاعات پزشکی و مدرک هستند می‌توانند پروسه درمان را در منزل همراه با آموزش و مراقبت به عهده بگیرند.

یکی از ویژگی های بارز شخصیتی پرستاران کودک صبوری و مهر و محبت فراوان است. این افراد از کودکان همچون فرزند خود مراقبت نموده و تلاش در پرورش عالی آنها خواهند داشت. علاوه بر این شما می توانید عادات خاص کودک خود را با وی درمیان گذاشته و یا به شیوه ای که مد نظر شماست طبق اصول تربیتی شما با کودک دلبندتان رفتار نماید.

مدل همکاری پرستار با شما، بسته به نیاز فرزندتان و شما ممکن است بصورت مقطعی و یا شبانه روزی باشد.

در صورتی که پرستار کودک (پرستار نوزاد، پرستار بچه، مراقب کودک) می تواند از فشار بار مراقبتی شما بکاهد با شرکت پرستاری ملکه شب عرشیا تماس بگیرید.

نکات آموزشی زندگی بازدید : 27 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

به نظر شما از چه زمانی می توانیم شروع به یادگیری زبان بپردازیم؟ سن شروع یادگیری زبان از چه زمانی است؟ این سوالاتی است که حتما ذهن شما را هم درگیر کرده. با ما همراه باشید تا در ادامه به پاسخ سوالات خود برسید. 

والدین اغلب به دنبال پاسخی مناسب برای این سوال هستند که بهترین زمان برای یادگیری زبان دوم چه سنی است. آموزش زبان دوم که برای ما فارسی زبان‌ها انگلیسی، آلمانی و فرانسه یا هر زبان دیگری می‌تواند به شمار آید از مباحث بسیار چالش برانگیزی بوده است که توجه دانشمندان متعددی را به خود معطوف داشته است.

برخی دانشمندان تفاوتی میان آموزش زبان اول (مثلاً فارسی) و زبان دوم (مثلاً انگلیسی) قائل نیستند و اعتقاد دارند انسان زبان دوم خود را نیز همانند زبان اول فرا می‌گیرد و این درحالی است که بعضی دیگر از زبان شناسان دیدگاهی کاملاً متفاوت ارائه کرده‌اند. در این میان نوام چامسکی زبان‌شناس و نظریه‌پرداز امریکایی فرضیه «دستگاه اکتساب زبان» (Language Acquisition Device) را مطرح کرد.

بر اساس این نظریه کودکی که به دنیا می‌آید به‌صورت ذاتی نوعی توانایی برای یادگیری زبان در اختیار دارد که به او کمک می‌کند به سرعت زبان مادری‌اش را بیاموزد.

در این میان مبحثی باعنوان «دوره بحرانی» (Critical Period) مطرح می‌شود که اشاره دارد به محدوده سنی که انسان در اوج آمادگی لازم برای یادگیری زبان دوم قرار دارد. زبان شناسان مشهوری همچون براون، لارسن – فریمن و لانگ اعتقاد داشتند زبان‌آموز در محدوده «دوره بحرانی» با سرعت و سهولت بالایی می‌تواند زبان دوم را یاد بگیرد. این دوره محدود به آغاز تولد تا بلوغ است.

زبان آموزانی که پس از دوره بحرانی، حدود ۱۰ تا ۱۲ سالگی، اقدام به یادگیری زبان دوم می‌کنند بدون شک با مشکلاتی مواجه خواهند شد که بارزترین آنها نداشتن توانایی در ارائه لهجه بومی و صحیح است (براون ۱۹۹۴).

پایه و اساس این فرضیه مبتنی بر تحقیقات نورولوژیک است. براساس این تحقیقات مغز انسان پس از دوران بلوغ تقسیم بندی می‌شود و اختصاص‌سازی در مغز صورت می‌گیرد.

 

 

منبع مقاله = دوره تافل در شهرک غرب  آکادمی ایده آل

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 31 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

سوله خرپایی از جمله یکی از انواع سوله بوده که به نسبت سایر انواع سوله هایی که به عنوان محلی برای ذخیره سازی و یا گسترش کارگاه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند دارای ویژگی های بیشتری است که در ادامه به شرح این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

سوله‌ها امروزه به یکی از مهمترین ارکان راه اندازی یک واحد تجاری و یا محلی مناسب برای گسترش تجارت تبدیل شده‌اند و به همین علت مورد توجه بسیاری از شرکت های مربوط به ساخت سازه های فلزی هستند. با توجه به افزایش استقبال از ساخت و تولید و اجاره سوله خرپایی می توان گفت این سازه فلزی هم اکنون پر رونق ترین سوله موجود در ایران است.

سوله خرپایی دارای ویژگی های بخصوص و مزایای بسیاری بوده و در مقایسه با انواع سوله تیرورقی و سوله یو بی ام کمترین محدودیت ممکن را دارا است. بسیاری از معماران و مهندسان این عرصه سوله خرپایی را به عنوان یک سازه بدون محدودیت معرفی می کنند و عقیده دارند تکنولوژی قرن بیست و یکم به راحتی قادر به یافتن یک جایگزین بهتر و مناسب تر از سوله خرپایی برای بسیاری از واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و غیر صنعتی نخواهد بود.

انواع سوله خرپایی

سوله خرپایی با استفاده از طراحی اسکلت بدنی چارپایان و با استفاده از قوطی های پروفیل به مرحله اجرا می رسد و با توجه به نحوه قرار گیری پاها، استحکام فوق العاده ای در برابر نیروهای رانشی همچون پس لرزه و حتی زمین لرزه دارد. طراحی آن توسط تیم های کاملا حرفه ای متشکل از مهندسین متخصص و گرافیست های متبحر با توجه به علوم هندسی صورت گرفته و به تایید سازمان های مربوطه می رسد.

در واقع این سوله یک سازه فلزی بدون محدودیت طراحی و بدون محدودیت متراژ در ساخت دهانه بوده و در بخشی از اسکلت فلزی خود استفاده از فولاد را برای استحکام مطمئن و مبتنی بر قواعد رعایت امنیت بکار گرفته است و در مقابل دیگر ارکان سازه را با هدف کاهش هزینه های ساخت به صورت سبک راه اندازی نموده و در نهایت یک سوله مناسب با قابلیت جابجایی را خلق کرده است.    

 

 

 

همچنین شما می تواندی جهت مطالعه ادامه مقاله سوله خرپایی اینجا را کلیک نمایید.

 

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 49 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

چرا در دوران بارداری باید بیشتر از همیشه موز مصرف کرد؟ خوردن موز در این دوران چه فوایدی برای زن باردار و جنین دارد؟ آیا مصرفموز در دوران بارداری عوارضی هم دارد ؟ اگر باردار هستید و علاقه زیادی هم به موز دارید این مطلب را حتما بخوانید.

 

چرا زنان باردار باید موز بخورند؟

موزیک میوه کامل است و در همه فصل سال پیدا می‌شود. موز سرشار از انواع ویتامین، کلسیم، پروتئین و اسید فولیک است. یعنی به تنهایی می‌تواند بیشتر نیاز بدن یک زن باردار را تامین کند. زمانی که شما جهت مشاوره و ویزیت به نزد ماما خوب در تهران بروید حتما به شما توصیخ می کند تا در طول دوران بارداری خود موز میل نمایید.

  • موز باعث افزایش هموگلوبین می شود

خوردن موز در بارداری

  • موز تهوع صبحگاهی را کم می کند
  • موز به رشد مغز جنین کمک می کند
  • موز به درمان یبوست کمک می کند
  • موز باعث تقویت استخوانهای جنین می شود
  • موز به تقویت سیستم ایمنی جنین کمک می کند
  • موز باعث افزایش مادر می شود

فواید خوردن موز

  • موز به درمان فشار خون بالا کمک می کند
  • موز قند خون و کلسترول را کنترل میکند
  • موز باعث کاهش استرس بارداری می شود
  • موز از بیماریهای جنین جلوگیری می‌کند

 

 
نکات آموزشی زندگی بازدید : 36 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

عللی که باعث شده اند دکتر سیمین ظفردوست جزو بهترین فوق تخصص های نازایی در تهران باشد، تجربه، توان و به روز بودن علم ایشان است.  ایشان با جدیدترین روش های روز دنیا و با بیش از ۱۰ سال سابقه درمان نازایی و پژوش هایی مختلف در درمان ناباروری جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین فوق تخصص های نازایی در تهران ثابت کرده اند.

متخصص زنان کیست ؟

یک متخصص زنان و زایمان کسی است که به صورت عملی و تئوری تمام  دوره های مربوط به بیماری ها و جراحیهای زنان و زایمان را آموزش دیده و سپس فارغ التحصیل می شود. این پزشکان در امتحان بورد کشوری شرکت می کنند.

بهترین فوق تخصص زنان و دکتر خوب ناباروری

حتما شما در شهر تهران می توانید بهترین فوق تخصص ناباروری در تهران را پیدا کنید. یک فوق تخصص زنان خوب دارای شرایط و ویژگی ها و عملکردهای مطلوبی نسبت به بیماران خود دارد.

اولین کاری که برای افراد بسیار مهم است این است که بهترین فوق تخصص زنان در تهران باید بهترین نوع تشخیص بیماری های زنان را ارائه دهد. بنابراین تجربیاتی که یک فوق تخصص زنان دارد بسیار مهم است.

شرایط کار یک متخصص معمولا مشخص است و یک دکتر خوب ناباروری حتما دارای بورد تخصصی است. در این مقاله یکی از کارهای مهمی که بهترین فوق تخصص مامایی در تهران به طور معمول انجام می دهد برای شما شرح داده خواهد شد.

 

 

لینک منبع = وب سایت خانم دکتر سیمین ظفردوست

نکات آموزشی زندگی بازدید : 33 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

اندازه لباس ایمنی باید متناسب با بدن باشد، استفاده از لباس کار گشاد یا تنگ، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. جنس الیاف به کاربرده شده در تولید لباس ایمنی، نیز بسته به کاربردی که دارد، متفاوت است. این الیاف می تواند طبیعی، مصنوعی یا شیمیایی باشد. مشخص است که  الیاف طبیعی تر  تبادل حرارتی بهتر و بالاتری دارند. در زیر انواع الیاف را بر اساس کاربرد آن دسته بندی کرده ایم:

 

الیاف پشم و پنبه : این الیاف ر کنار راحتی ،سازگاری لازم را با تغییرات دما دارند.

الیاف داک: برای کار در سطوح خشن و زبر از این الیاف استفاده می شود تا مقاومت لازم در مقابل سایش و برش را داشته باشد.

الیاف پلیمری،پلاستیک و نئوپرن: این الیاف در هنگام کار با مواد شیمیایی کاربرد دارد.

الیاف کاغذی : الیاف کاغذی برای تولید لباس یکبار مصرف و محافطت در مقابل ذرات غیر شیمیایی و غیر مذاب استفاده می شود.ا

چرم: ستفاده از چرم :استفاده از چرم در حین جوشکاری قطعات فلزی، محافظت لازم را برای بدن ایجاد می کند.

 

انواع لباس های ایمنی 

 

لباس کار مناسب، علاوه بر ایجاد نظم و تمایز بین کارکنان، تضمین کننده سلامتی و ایمنی کارکنان می باشد. که ما در زیر نمونه هایی از آن را معرفی می کنیم.

 

  • لباس کار نسوز 
  • لباس کار ضد حریق 
  • لباس کار ضد اشعه 
  • لباس های حفاظت در مقابل مواد شیمیایی
  • لباس های حفاظت در مقابل صدمات مکانیکی 
  • لباس های پیشگیری از خطرهای احتمالی
  • لباس کار ضد میکروبی 
  • لباس کار محافظ در مقابل پاشش مواد مذاب 
  • لباس کار بری کار در محیط آلوده
  • لباس کار گرم کننده 
  • لباس هایی کلین روم
منبع مقاله = لباس ایمنی سایت پرتو راشا
نکات آموزشی زندگی بازدید : 60 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

ساخت استخر چندین مرحله دارد :

۱- انتخاب مکان مناسب برای ساخت

۲- بلوک چینی استخر

۳- صاف کردن کف استخر

۱- انتخاب مکان مناسب برای ساخت

اگر در حیاط ویلا میسازید حتما محیط از نظر ویوو خانه در نظر بگیرید. برای ساخت استخر  ابعاد استخرتان را روی کاغذ بکشید از هر قسمت ۵۰ سانت تا یک متر به دیواره هاتون اضافه کنید. مثلا در نظر دارید ۴در ۸ بسازید، ۵ در ۱۰ بکنید یا ۶ در ۱۰. تا موقع ریگلاژ کار به مشکل بر نخورید. برای ساخت استخر خانگی  ارتفاع کار را هر چقدر در نظر بگیرید ۳۰ سانت  بیشتر بکنید چون بتون ریزی و ارماتور بندی و شیب بندی  ۳۰ سانت  ضخامت دارد.

ساخت استخر

۲- بلوک چینی استخر

حالا نوبت به بلوک چینی ساخت استخر می رسد. در این مرحله استخر تان را باید بلوک چینی بکنید تا قالب استخر تون دربیاد و شکل اولیه را به خود بگیرد، مثلاً اگر شما میخاهید استخر ۴در ۸ بسازید، از طرف ۵۰ سانت به استخرتان اضافه کنید.  یعنی قسمتی که ۸ متر هست نه متر شود. و اون قسمتی که چهار  متر هست، ۵ متر بشود. چون بعد از بتن ریزی و بلوک چینی ۵۰ سانت  از هر طرف به استخر اضافه می شود.

 

۳- صاف کردن کف استخر

بعد از بلوک چینی آموزش استخر خانگی کف استخر را صاف کرده و یک بتن مگر بریزید. بعد از این مرحله می توانید میلگرد بافی بکنید. معمولا برای ساخت استخرهای خانگی از میلگرد ۱۲ استفاده میشود. فاصله میلگرد تا ۲۵ در ۲۵ انجام شود موقع بافتن میلگرد حتما از دیوارها ۵ سانت فاصله بگیرید. بعد از این که لایه اول میلگرد را انجام دادید شروع می‌کنید به لوله کشی ورودی خروجی های استخر خانگی و برق کاری ها …

 

آموزش ساخت استخر

در آموزش ساخت استخر لوله کشی ها و برقکاری ها توجه بیشتری بکنید چون که بعداً نمی‌شود به استخر لوله اضافه کرد و برقی اضافه کرد. تمام برق هایی که برای ورودی داخل استخر اضافه می شود باید برق ۱۲ ولت باشد مثل نور پردازی ها و برق های روشنایی.

نکته مهم در آموزش ساخت استخر

هیچ وقت در مراحل ساخت استخر از بغل دیواره ها کابل برق را به بیرون استخر انتقال ندهید چون آب بندی نمیشود حتما باید لوله های برق داخل بتون اصلی تا بالای دیوار قرار بگیرد.

بعد از اینکه برقکاری استخر خانگی انجام شد و مرحله دوم میلگرد انجام شد. اگر استخر تان سر ریزی هست که هیچ، ولی اگر استخر تان سر ریزی نیست باید اسکیمر در این مرحله نصب شود به این منظور باید لوله کشی های اسکیمر و خود اسکیمر در محل قرارگیری خروجی چربی گیر قرار گیرد.

ساخت استخر

توجه:

در این بخش آموزش ساخت استخر فراموش کردم بالاتر توضیح بدم. بتن استخر در دو مرحله ریخته میشود. قبل از بتون ریزی از واتر استاپ استفاده کنید. اول کف استخر با بتن ایزوله ۴۰۰ به ضخامت ۲۰ سانت بریزید. بعد قالب بندی کنید کاسه های چراغ و سر لوله ها را دقت کنید در جای خودش دقیق قرار بگیرد بعد بتن ۴۰۰ ایزوله را به قالب تزریق کنید.

 

 

شما می توانید برای مطالعه ادامه آموزش ساخت استخر+هزینه اینجا را کلیک نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 987
  • بازدید کلی : 3,629